یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کد خبر: 1166668
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۴
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ۸ تیر روز تجلی وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی از مردم برای شرکت در چهاردھمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را سپاسگزارم که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم متدین، بصیر و هوشیار ایران با حضور به‌هنگام خود در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی بر شکوه و عظمت اسلام و ایران افزودند و به وظیفه و رسالت خویش عمل نمودند.

مردم عزیز ایران به عنوان یکی از دو رکن جمهوری اسلامی با برخورداری از معرفت و آگاهی همیشه در رویدادهای سیاسی و اجتماعی افتخار و عزت را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند.

روز ۸ تیر روز تجلی وحدت و انسجام ملت بزرگی است که اندوه سنگین شهادت رئیس جمهور شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی (ره) و همراهانش را با حماسه حضور در پای صندوق‌های رأی در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی، اقتدار، امنیت و پیشرفت را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد.

انتظار می‌رود واجدین شرایط رأی با انتخاب رئیس جمهوری که در اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب اسلامی، حفظ منافع ملت در داخل و خارج از کشور و در حد و مرز روشن و شفاف با کانون فتنه‌گران و نقشه‌های دشمنان، حرکت و سازندگی کشور را استمرار دهند.

قطعاً انتخاب رئیس جمهوری که در جهت تعهد، تخصص، تجربه، دانایی، توانایی و خستگی ناپذیری و ولایتمداری و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی آن هم در تراز رئیس جمهور شهید رئیسی عزیز است که می‌تواند ایران اسلامی را به جایگاهی که شایسته آن است برساند.

از این رو از عموم مردم متدین و شریف استان لرستان و همه کسانی که دل‌بسته اسلام و ایران هستند درخواست می‌نمایم با حضور چشمگیر خویش پای صندوق‌های رأی و با دعوت از اقشار مختلف به انجام این رسالت خویش در چھاردھمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی با انتخابی اصلح مردم سالاری دینی را محقق سازند تا منتخب مردم با پشتوانه‌ای قوی بتواند آینده‌ای روشن همراه با پیشرفت معنویت و اخلاق را برای کشور عزیزمان ایران اسلامی رقم بزند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید احمد رضا شاهرخی

۷ تیر ۱۴۰۳ مطابق با بیست ذی الحجه ۱۴۴۵

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha